31 Ekim 2015 Cumartesi

TÜRK KADINLAR KONSEYİ ANKARA ŞUBESİ’NİN “8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ” ETKİNLİĞİ

TÜRK KADINLAR KONSEYİ ANKARA ŞUBESİ’NİN “8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜ” ETKİNLİĞİ

Türk Kadınlar Konseyi Derneği Ankara Şubesi Yönetim Kurulunun 8 Mart Dünya Kadınlar Günü münasebetiyle hazırladığı, üyelerimiz ve mahalle halkının katılımlarıyla Aşağı Ayrancı 100+ Yaş Kulübünde 10 Mart 2014 Pazartesi günü kutlaması yapıldı. Mahalle halkının ilgisi ve katılımları çok fazlaydı.
BAŞKAN ZEREN ÜNAL, AÇILIŞ KONUŞMASINI YAPTI
Açılış konuşmasını Başkan Zeren Ünal Yaptı. Günümüzün anlam ve ehemmiyetini anlatan konuşmayı Yönetim Kurulu Üyemiz Filiz İpek'den dinledik. Güneydoğudaki kadınlarımızın ve kızlarımızın zor şartlar altında okuma mücadelesini Yönetim Kurulu Üyemiz Demet Kayıran'ın hazırladığı 13 bölümlük belgeselin bir bölümünü daha izledik.
GELİNCİK PROJESİ UNUTULMADI
Ardından Barolar Birliği Gelincik Projesi gönüllü Avukatı Banu Hanım Gelincik Projesini, yapılan yardımları ve müracaat yerlerini anlattı. Çaylarımızı TSM konseri eşliğinde keyifle içerek çok mutlu bir gün yaşamış olduk. Yaptığımız çalışmalar yetkililerce çok takdir gördü. Mahalle Muhtarı Sayın Seviye Hanım'a ve 100+ Yaş Kulübü idarecisi Sayın Zeynep Hanım'a değerli katkılarından dolayı sonsuz teşekkür ederiz.
R E S İ M L E R

Yönetim Kurulu Üyelerimiz ve misafirlerimizin bir kısmı

Demet Kayıran, Ayşe Öztürk, Kezban Taşdelen, Zeren Ünal

Gelincik Projesi gönüllü Avukatı Banu Hanım konuşma yaparken

Demet Kayıran ve Ayşe Öztürk (Belgeselimizin çocuk kahramanı genç hanım olarak aramızdaydı)

Başkan Zeren Ünal ve Yönetim Kurulu Üyemiz D. Kayıran çalışma yapıyorlar

Yönetim Kurulu Üyemiz Ferhan Hanım Ayşe Öztürk'ü verdiği mücadelen dolayı kutlarken

Misafirlerimizin  bir kısmı

Misafirlerimizin  bir kısmı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder